مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 19:452020-06-21حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 1 تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، گفت: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر اینکه فردی قصد دارد تعدادی چک پول جعلی را به چرخه بازار وارد کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری کارکنان بانک ملی شهرستان متهم شناسایی، دستگیر و در بازرسی از وی 32 قطعه چک پول جعلی 500 هزار ریالی به مبلغ 16 میلیون ریال کشف شد.

امداد رسانی هلال احمر ایلام به 115 مصدوم در سال جاری علی اصغر علی اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در سه ماه گذشته به 33 مورد حادثه جاده ای، 25 مورد کوهستان، 10 مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، 5 مورد خدمات حضوری، 3 مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه دریایی- ساحلی و یک مورد زلزله امداد رسانی کرده اند.

وی افزود: 115 نفر در این حوادث مصدوم شدند که 86 نفر آن مربوط به حوادث جاده ای است، همچنین 17 نفر در حوادث کوهستان، 4 نفر در حوادث آتش سوزی جنگل ها و مراتع، 5 نفر در خدمات حضوری و 3 نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی دچار مصدومیت شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام